Siluaniga kohtumise reflektsioon

13. mail toimus "Enesejuhtimine, suunamine ja refliktsioon" aine raames e-kohtumine Siluaniga. Ma  kunagi kokku puutunud erivajaduste inimestega varem. Kohtumise käigus ma mõtlesin, et küllap erivajaduste inimestel on mitte magus elu, ma püüdsin aru saama Siluanist ja tema olukorrast. Tema lugu oli kurb, kuulsin teda kaastunnega, aga oli huvitav tema kuulata ja tahaks temale abistada - ma mõtlen, et see on tavaline reaktsioon ja inimtunne. Ma kogesin erinevaid emotsioone kohtumise käigus ja pärast kohtumist ka oli mille üle mõtiskleda. Kohtumise mõte oli selgitada välja kuidas saaks noorsootöötaja erivajadustega noori kaasata noorsootöösse ja Siluan ise rääkis sellest. Erivajadustega noored väga vajavad, et neid kaasati noorsootöösse, sest nendele ka on vaja luua tingimused mitmekülgseks arenguks.
Tunnen austus Silvanile, ta on avatud ja ausalt jutustas oma elust, küllap ta on julge, sest ei karda avameelselt rääkima ja erivajadustega noori vajadust teemat üles võtma. Kohtumine läks väga hästi, aitäh Siluanile tema avameelse ja julguse eest ja ma loodan, et tal kõik õnnestub. Aitäh õppejõule Mariale, et loob tingimused meie arendamise jaoks. Aitäh ka Sofiale, et tõlgis terve meie vestlus.

P.S. Valisin Gibbsi reflektsiooniring enesereflikteerimisele, sest selline mudel sobis mulle kõige paremeni.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Mina noorsootöö üliõpilane - juhendajana

“Kutseala kogukond” aine reflektsioon

E-õppimine, hea tuju ja enesereflektsioon.