E-õppimine, hea tuju ja enesereflektsioon.

Väga tore ja produktiivne nädal oli! Lõpetasin inglise keele aine hea tulemusega, sain uued teadmised intervjuu ja intervjueerimisstrateegijate kohta, kirjutasin arutlus teemal „Milliseid lahendusi saab pakkuda noorsootöö Eestis, kas siis eraldiseisvalt või koostöös koolidega, suurendamaks noorte ja nende vanemate teadmisi inimõigustest“. Oli huvitav lugeda materjal, mis meile andis meie õppejõud: tutvusin mõne uuringuga õnimõiguste kohta. 
Praegu tunnen, et olen väga rahul oma eelmise nädalaga ja loodan, et ma ei kaota oma produktiivsust ja motivatsioon õppimisele. Iga nädal vaatan tagasi ja sain aru, et olen juba ligemale oma eesmärgile, kui varem. 
Ilm ka ei vedanud alt ja oli hea võimalus veeta vaba aega värkes õhus - jalutasin metsas ja mere ääres ja sõitsin Narvast Narva-Jõesuusse jalgrattaga. Just selline aja veetmine annab mulle hea tuju ja positiivsed emotsioonid. Tärkav kevad annab mulle jõudu.
Enesereflikteerimisega on vaja veel harjutada: ausalt ma unustasin iga päev õhtul reflikteerida. Ma olen harjunud rohkem, et reflekteerin pärast miskit tegevust: siis ma analüüsin, mis oli hea ja halb, mis on tulemus ja mis oli oodatav tulemus, mis teeks teistmoodi järgmine kord ja mis ma õppisin sellest tegevustest.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Mina noorsootöö üliõpilane - juhendajana

“Kutseala kogukond” aine reflektsioon