Õppimine eriolukorra ajal

Minu oodatused oli natuke teised. Ma mõtlesin, et e-õppimine ei saa võrrelda igapäevase õppimisega ülikoolis, et võib juhtuda nii, et ma ei saa kvaliteetsed teadmised ja see takistab minu eesmärgi saavutamist. Tegelikult see ei ole nii. Õppejõud annavad ülesanned ja lugemismatjerjalid, toetavad meie õppimine ja pidavad loengud Zoom´i kaudu. Veebiloengud meeldivad nüüd mulle rohkem, kui ülikoolis, sest see toimub kodus, divaani peale, kohviga ja küpsistega. :) Sel nädala jooksul prakteseerin oma oskused viitamises ja teadsin, mis on teooria ja praktika noorsootöös ja nende seosed.

Eelmisel vaheajal võtsin osa oma projekti meeskonnaga veebinaris "Ideepahvak". Saime rohkem teada internatsionaalsest projektist. Meie meeskond samuti sai uus informatsioon, kuhu saame meie projekt finantseerimisele taotleda ja mis partnerid võivad tulla meie projekti kasuks veel. Oli tore, et organisaatorid jägasid oma kogemus projekti organiseerimist ja läbi viimisest. Projekti kirjutamine ja ellu viimine on tore ja põnev, aga samuti väga raske. Ma mõtlen, et hea meeskonnaga see on ainult tore ja põnev, aga igal juhul see tasub proovida.

"Ideepahvak" osalejad.


Igal juhul, mul on vaja sel semestril projektijuhtimise pädevused arendada projekti läbi viimise kaudu. Samas jätkan arendama eesti keel ja inglise keel vastava ainete kaudu. Loodan, et aine "Teooriad ja lähenemised noorsootöös" annab mulle teadmised, kuidas analüüsima olukorda ja tulemusi noorsootöös. 


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Mina noorsootöö üliõpilane - juhendajana

“Kutseala kogukond” aine reflektsioon

E-õppimine, hea tuju ja enesereflektsioon.